„Kolorowy park”

Podstawa Programowa:

Obszar I Fizyczny

Obszar II Emocjonalny

Obszar III Społeczny

Obszar IV Poznawczy

Materiał programowy:  „Kocham przedszkole”

Obszary działalności dziecka

Działam w harmonii z przyrodą (3)

Żyję zdrowo i bezpiecznie (2)

Mówię i rozumiem (5)

Jestem odbiorcą i twórcą (7)

Myślę i działam matematycznie(4)

Jestem i działam z innymi (1)

Przewidywane umiejętności dzieci:

– sprawnie wycina nożyczkami

– pozna obraz graficzny litery O, o

– śpiewa piosenkę

– pozna cyfrę 1

– wymieni zwierzęta mieszkające w parku

„Malowała jesień” – piosenka

1.Malowała jesień w parku wszystkie liście

Na czerwono, na brązowo, żółto i złociście.

Lala, lala, la, lala, lala, la.

Na czerwono, na brązowo, żółto i złociście. 2x

2.Przyleciała sroczka i usiadła z boku,

Przyglądała się, jak jesień barwi wszystko wokół.

Lala, lala, la, lala, lala, la.

Przyglądała się, jak jesień barwi wszystko wokół.2x

3.Zobaczył to wietrzyk i pędzi po lesie,

Zrywa kolorowe liście i ze sobą niesie.

Lala, lala, la, lala, lala, la.

Zrywa kolorowe liście i ze sobą niesie.2x