OBSZARY DZIAŁALNOŚCI DZIECKA Z PROGRAMU „KOCHAM PRZEDSZKOLE”
Obszar 1 – Jestem i działam z innymi
Obszar 2 – Żyję zdrowo i bezpiecznie
Obszar 3 – Działam w harmonii z przyrodą
Obszar 4 – Myślę i działam matematycznie
Obszar 5 – Mówię i rozumiem
Obszar 6 – Będę czytać i pisać
Obszar 7 – Jestem odbiorcą i twórcą

OBSZARY Z PODSTAWY PROGRAMOWEJ
I Fizyczny obszar rozwoju dziecka
II Emocjonalny obszar rozwoju dziecka
III Społeczny obszar rozwoju dziecka
IV Poznawczy obszar rozwoju dziecka

PRZEWIDYWANE UMIEJĘTNOŚCI DZIECI

  1. Dz. poznaje obraz graficzny litery „E”, „e”
  2. Dz. wypowiada się na temat utworu literackiego, filmu, obrazu.
  3. Dz. poszerza swój słownik o pojęcia związane z filmem i teatrem np.: reżyser, aktor, widownia, scena, kurtyna, dekoracja, rekwizyt
  4. Dz. wyodrębnia głoski w prostych słowach.
  5. Dz. rozpoznaje niektóre modele monet i banknotów.

Program wychowania przedszkolnego „Kocham przedszkole ”
Mirosława Anna Pleskot, Agnieszka Staszewska-Mieszek WSiP

Piosenka „Magiczne miejsce”

  1. Teatr to jest widownia i scena,
    niby nic magicznego w tym nie ma.
    Aż do chwili, gdy nagle na scenie
    dziwne zacznie się dziać przedstawienie.

Ref: Bo w teatrze /3x
Czarodziejskie jest to, na co patrzę,
Gdy się tylko podnosi kurtyna,
to od razu czar działać zaczyna.

  1. Każda bajka się zdaje prawdziwa,
    gaśnie światło i scena ożywa.
    Wszystko może się zdarzyć na scenie.
    Działa czar, póki trwa przedstawienie.

Ref: Bo w teatrze…

  1. Teatr gra, każdy ma, czego szuka,
    A to wszystko nazywa się sztuka.
    Gdy dorosnę, to może tu wrócę,
    żeby zagrać na scenie w tej sztuce.