PLAN WYCHOWAWCZO-DYDAKTYCZNY 29.01-2.02.2024

TREŚCI EDUKACYJNEROZWIJANE KOMPETENCJE KLUCZOWE

AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA
AKTYWNOŚĆ EMOCJONALNA
AKTYWNOŚĆ SPOŁECZNA AKTYWNOŚĆ POZNAWCZA
ROZUMIENIE I TWORZENIE INFORMACJI
MATEMATYCZNE ORAZ W ZAKRESIE NAUK PRZYRODNICZYCH
OSOBISTE, SPOŁECZNE I W ZAKRESIE UCZENIA SIĘ
ŚWIADOMOŚĆ I EKSPRESJA KULTURALNA

W TYM TYGODNIU DZIECI:

-wysłuchają opowiadania Małgorzaty Strękowskiej -Zaremby „Stare baśnie”

-będą rozwiązywać zagadki,

-poznają literę g,G

– wysłuchają i nauczą się piosenki, „Bajkowe marzenia”

-odkryją zapis cyfrowy liczby 8

-będą rozwijać umiejętność liczenia w dostępnym zakresie

-będą rozwijać słownictwo

-utrwalą znajomość znaków: <,>,=

-zapoznają się z procesem powstawania książki,

-będą rozwiązywać rebusy fonetyczne,

„Bajkowe marzenia”
sł.i muz. Krystyna Gowik


1. Są bajki i baśnie, cudowny świat,
gdzie żyją krasnale i wróżki.
I czy masz pięć latek, czy dużo lat,
to lubisz tak śnić do poduszki.
Tam możesz być, kim tylko chcesz
i spełnić swoje marzenia.
Biegnijmy więc tam, do bajkowych bram,
powiedzmy swoje życzenia

2. Gdy smutno na dworze, gdy pada deszcz,
to w bajkach jest zawsze pogoda.
I nawet gdy złego coś dzieje się,
to zaraz ktoś uśmiech znów doda!
Bajkowy świat, inny niż nasz,
wszystko na dobre wciąż zmienia.
Biegnijmy więc tam, do bajkowych bram,
powiedzmy swoje życzenia.