TEMAT: CARNIVAL – KARNAWAŁ cz. 1

  1. WITAMY SIĘ NASZĄ PIOSENKĄ NA KARNAWAŁ „MOVE SONG”
  • „HEAD, KNEES, TOES…” – ZABAWA Z RODZICAMI LUB RODZEŃSTWEM

Zagrajcie wspólnie z rodzicami i/lub rodzeństwem. Jedna osoba wskazuje u siebie poszczególne części ciała z piosenki, a druga musi je nazwać po angielsku:

head – głowa

toes – palce u stóp

chin – broda

knees – kolana

shoulders – ramiona

tummy – brzuch

  • UTRWALAMY SŁOWNICTWO ZWIĄZANE Z KARNAWAŁEM „CARNIVAL WORDS” – obejrzyjcie prezentację i posłuchajcie jak brzmią te słowa
  • „CARNIVAL COSTUMES” – KARTA PRACY ONLINE – posłuchaj i zaznacz odpowiedni obrazek

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Carnival/Carnival_bq1579757qt

Kliknijcie na głośnik, posłuchajcie kto przyszedł na bal i zaznaczcie odpowiedni obrazek (podświetli się na żółto). Po zaznaczeniu wszystkich odpowiedzi, kliknijcie na „Finish!!” i „Check my answers”, żeby sprawdzić ile zdobyliście punktów.

  • KARTA PRACY DO DRUKU: Counting carnival hats (liczenie karnawałowych czapeczek).

Have Fun!!! Udanej zabawy!!!