Hello children! Witajcie dzieci!

Kontynuujemy temat  FEELINGS and EMOTIONS    (uczucia i emocje)

Have fun! Udanej zabawy!

  1. Posłuchajcie nowej piosenki o uczuciach i emocjach „Feelings”

Po obejrzeniu piosenki, opowiedzcie rodzicom, jak czują się potworki i co wtedy robią. Wspólnie z rodzicami starajcie się nazywać uczucia i emocje w języku angielskim.

Słownictwo z piosenki „Feelings”:

happy – szczęśliwy
to laugh – śmiać się
sad – smutny
to cry – płakać
angry – zły
to frown – marszczyć brwi
surprised – zaskoczony
to jump up – podskakiwać
hungry – głodny
to rumble – dudni, burczy
scared – przestraszony
to shiver – drżeć
shy – nieśmiały
to hide – chować się
sleepy – śpiący
to yawn – ziewać
  • Karta pracy „I’m happy / angry / scared / sleepy” – wydrukujcie ją (lub narysujcie koła samodzielnie). Rodzice czytają Wam nazwę emocji pod każdym kołem. Narysujcie odpowiedni wyraz twarzy i nazywajcie emocje w języku angielskim.
  • Na zakończenie piosenka „Walking, walking”.

Thank You!