PRZEWIDYWANE UMIEJĘTNOŚCI DZIECI: -dz. rozumie znaczenie współpracy -dz. dzieli się z innymi -dz. wie, że zwierzęta mogą współpracować w grupie -dz. układa rytm z figur […]

DZIEŃ I NOC
WIERSZ Bożena Forma Różne zegary Tik, tak, tik – brzmią zegary.Ma ich sto zegarmistrz stary.Małe, duże, średnich sporo,wciąż tikają nam wesoło. Tik, tak, tik, tak, […]

Tego uczymy się…w kwietniu
Plan pracy dydaktyczno-wychowawczej kwiecień 2025 Grupa „Leśne Duszki” 5-6 latki 2024/2025 Zadania dydaktyczno-wychowawcze: PIOSENKA Kle, kle boćku Kle -kle boćku Kle -kle boćku, kle-kle, witaj […]
TEMAT KOMPLEKSOWY : „Wyruszamy zwiedzać Włochy” TERMIN REALIZACJI: 31.03. – 4.04. 2025r
CELE EDUKACYJNE: Dziecko:

Realizacja innowacji pedagogicznej na podstawie ogólnopolskiego projektu „Mówimy w akcji” programu eTwinning
W grupie C2 „Elfy” zakończyła się realizacja innowacji pedagogicznej na podstawie ogólnopolskiego projektu „Mówimy w akcji” programu eTwinning. Celem projektu było stworzenie kart obrazkowych i […]

TEMAT EDUKACYJNY: „NA WSI”
TEMAT EDUKACYJNY: „NA WSI” 31.03-04.04.2025 OBSZARY DZIAŁALNOŚCI EDUKACYJNEJ PRZEWIDYWANE UMIJĘTNOŚCI DZIECI: 1. Dz. rozpoznaje i nazywa zwierzęta hodowlane 2. Dz. rozumie korzyści płynące z hodowli […]

Mity logopedyczne
Mity logopedyczne Często podczas dyżurów, podczas rozmów z Rodzicami, spotykam się z szeregiem nieprawidłowych przekonań dotyczących rozwoju mowy. Należą do nich: Może tak, a może […]

Obchody Światowego Dnia Kolorowej Skarpetki
W dniach 20-21. 03.2025r w naszym przedszkolu obchodziliśmy Dzień Kolorowej Skarpetki, znany także jako Światowy Dzień Osób z Zespołem Downa. Ta data nie jest przypadkowa […]

Plan pracy dydaktyczno-wychowawczej na miesiąc marzec 2025r.
Plan pracy dydaktyczno-wychowawczej na miesiąc marzec (24.03. – 28.03.2025r.) Temat kompleksowy: ,,W marcu jak w garncu” – dziecko nazywa podstawowe zjawiska atmosferyczne: deszcz, burza, opady […]
„Cztery żywioły”
„Cztery żywioły” PRZEWIDYWANE UMIEJĘTNOŚCI DZIECI: -dz. poszerza wiedzę na temat żywiołów orz ich wpływ na nasze życie -dz. kształtuje umiejętność rozpoznawania emocji i reakcji na […]