Skip to content
Gminne Przedszkole "Wróżka" w Białych Błotach

Gminne Przedszkole "Wróżka" w Białych Błotach

  • Aktualności
  • Nasze Przedszkole
    • Oświadczenie o kontroli zarządczej
    • Oświadczenie o kontroli zarządczej
    • Deklaracja Dostępności WCAG 2.0
    • Kadra Gminnego Przedszkola „Wróżka”
    • Zajęcia dodatkowe
    • Procedura wewnętrznego zgłaszania naruszeń oraz ochrony sygnalistów
    • Archiwum
      • Rekrutacja 2022-2023
      • Rekrutacja 2021-2022
      • Rekrutacja 2023-2024
      • Nabór elektroniczny
      • Rekrutacja 2024/2025
        • Rekrutacja uzupełniająca 2024
    • YouTube
  • Grupy
    • Angielski
    • Grupa A1 – BIEDRONKI
    • Grupa A2- GUMISIE
    • Grupa A3 – SOWY
    • Grupa A4 – LEŚNE DUSZKI
    • Grupa A5 – SMERFY
    • Grupa A6 – KRASNOLUDKI
    • Grupa A7 – PSZCZÓŁKI
    • Grupa A8 – TĘCZOWE NUTKI
    • Grupa A9 – ZAJĄCZKI
    • GRUPA B1 – ŻABKI
    • Grupa B2 – MISIE
    • Grupa C1 – SKRZATY
    • Grupa C2 – ELFY
  • Jadłospis
  • Dla Rodziców
    • Porady Logopedy
    • Ubezpieczenie 2025/2026
    • Kącik Rodzica
    • Statut GP „Wróżka”
    • Regulamin Opłat za Świadczenie Usług
    • Standardy ochrony małoletnich
  • Rekrutacja 2025/2026
  • Kontakt
  • Programy
    • Office 365
      • Instrukcja Logowania
    • Pomoc Zdalna
    • e-dziennik

Wrzesień u Zajączków

By grupaa91 września 2025Grupa A9

ZAMIERZENIA DYDAKTYCZNO – WYCHOWAWCZE

NA MIESIĄC WRZESIEŃ

– dziecko uczestniczy  w zabawach integracyjnych i ruchowych

– dziecko  przestrzega ustalonych reguł i zasad obowiązujących podczas pobytu w przedszkolu

– dziecko pozna zasady ruchu drogowego

– dziecko poznaje pracę policjanta, strażaka i ratownika

-dziecko  prezentuje numer alarmowy za pomocą ruchu

-dziecko wie, że w sytuacjach zagrożenia może korzystać z numeru 112

– dziecko rozpoznaje i nazywa emocje

– dziecko używa zwrotów grzecznościowych

– dziecko zna i nazywa podstawowe kolory

– dziecko klasyfikuje przedmioty wg. jednej cechy

– dziecko wypowiada się na temat ilustracji

-dziecko ćwiczy sprawność i koordynację ruchową

– dziecko  uważnie słucha utworu i odpowiada na pytania

– dziecko doskonali umiejętność gry na wybranych instrumentach perkusyjnych

-dziecko tworzy pracę według własnej inwencji twórczej

– dziecko posługuje się nożyczkami

„Przechodzimy przez ulicę” – wiersz

 Na chodniku przystań bokiem,
 raz, dwa, trzy.
 Popatrz w lewo bystrym wzrokiem,
 raz, dwa, trzy.
 Skieruj w prawo wzrok sokoli,
 znów na lewo spójrz powoli,
 jezdnia wolna, więc swobodnie
 mogą przez nią przejść przechodnie,
 raz, dwa, raz, dwa, raz, dwa, raz.

„ Od ucha do ucha „ – piosenka

1.Janek w trąbkę zwinął doń

 trąbi jak prawdziwy słoń

Lecą tu papugi dwie

Dywan w dżunglę zmienia się

ref. Kiedy razem zaśpiewamy od ucha do ucha

To radosny uśmiech mamy od ucha do ucha

2. Pani sto pomysłów ma

 I Sto zabaw różnych zna

Dzisiaj berek gonisz Ty

A my biegiem raz dwa trzy

ref. A gdy razem…

Nawigacja wpisu

WIERSZ
W przedszkolu

Dowiedz się jak można pomagać Ukrainie w Naszej Gminie – kliknij

Ostatnie wpisy

  • W przedszkolu
  • Wrzesień u Zajączków
  • WIERSZ
  • Zamierzenia dydaktyczno-wychowawcze na miesiąc WRZESIEŃ
  • (brak tytułu)

„Przedszkolaki z naszej paki” – Projekt Dofinansowany ze środków UE

Deklaracja Dostępności WCAG 2.0

Zapoznaj się z Deklaracja Dostępności WCAG 2.0

Copyright © Wróżka All rights reserved. Theme Creativ Preschoool by Creativ Themes
Skip to content
Open toolbar Ułatwienia dostępności

Ułatwienia dostępności

  • Zwiększ tekstZwiększ tekst
  • Zmniejsz tekstZmniejsz tekst
  • Skala szarościSkala szarości
  • Wysoki KontrastWysoki Kontrast
  • Odwrotny kontastOdwrotny kontast
  • Wyłącz tłoWyłącz tło
  • Podkreślone linkiPodkreślone linki
  • prosta czcionkaprosta czcionka
  • Reset Reset