Skip to content
Gminne Przedszkole "Wróżka" w Białych Błotach

Gminne Przedszkole "Wróżka" w Białych Błotach

  • Aktualności
  • Nasze Przedszkole
    • Oświadczenie o kontroli zarządczej
    • Oświadczenie o kontroli zarządczej
    • Deklaracja Dostępności WCAG 2.0
    • Kadra Gminnego Przedszkola „Wróżka”
    • Zajęcia dodatkowe
    • Procedura wewnętrznego zgłaszania naruszeń oraz ochrony sygnalistów
    • Archiwum
      • Rekrutacja 2022-2023
      • Rekrutacja 2021-2022
      • Rekrutacja 2023-2024
      • Nabór elektroniczny
    • Rekrutacja 2024/2025
      • Rekrutacja uzupełniająca 2024
    • YouTube
  • Grupy
    • Angielski
    • Grupa A1 – BIEDRONKI
    • Grupa A2- GUMISIE
    • Grupa A3 – SOWY
    • Grupa A4 – LEŚNE DUSZKI
    • Grupa A5 – SMERFY
    • Grupa A6 – KRASNOLUDKI
    • Grupa A7 – PSZCZÓŁKI
    • Grupa A8 – TĘCZOWE NUTKI
    • Grupa A9 – ZAJĄCZKI
    • GRUPA B1 – ŻABKI
    • Grupa B2 – MISIE
    • Grupa C1 – SKRZATY
    • Grupa C2 – ELFY
  • Jadłospis
  • Dla Rodziców
    • Porady Logopedy
    • Ubezpieczenie 2024/2025
    • Kącik Rodzica
    • Statut GP „Wróżka”
    • Regulamin Opłat za Świadczenie Usług
    • Standardy ochrony małoletnich
  • Rekrutacja 2025/2026
  • Kontakt
  • Office 365
    • Pomoc Zdalna
  • Instrukcja Logowania

ODCZYTAJ WIADOMOŚĆ

By grupaa524 stycznia 2025Grupa A5 - SMERFY

PODSTAWA PROGRAMOWA:

OBSZAR I FIZYCZNY

OBSZAR II EMOCJONALNY

OBSZAR III SPOŁECZNY

OBSZAR IV POZNAWCZY

PRZEWIDYWANE UMIEJĘTNOŚCI DZIECI:

-dz. rozwija umiejętność komunikowania się w sposób niewerbalny

-dz. kształtuje umiejętność wyrażania emocji

-dz. rozwija umiejętność współpracy

-dz. zapoznaje się ze sposobami komunikacji na odległość

– dz. poznaje podstawowe pojęcia matematyczne związane z kupowaniem znaczków (liczba, cena, monety, banknoty)

– dz. rozwija umiejętność liczenia

-dz. kształtuje umiejętności społeczne w sytuacjach oficjalnych

– dz. rozwija zdolności plastyczne

DWA KOGUTY

Wanda Chotomska

Były sobie dwa koguty,

Które piały w styczniu, w lutym,

Piały, piały trzy kwartały,

Ale w czwartym pisać przestały.

Powiedziały w październiku:

– dosyć mamy „kukuryku”!

Bo po pierwsze i po drugie,

A po trzecie i po czwarte-

My już mamy gardła zdarte.

Odtąd nigdy nikt w kurniku

Nie usłyszy „Kukuryku”!

Poszła kura do indyka:

-one nie chcą kukurykać,

Bo po pierwsze i po drugie –

„kukuryku” jest za długie,

A po trzecie i po czwarte-

One mają gardła zdarte.

Mruknął indyk po minucie:

-niech koguty pieją w skrócie.

Czas dokonać wreszcie skrótów-

Starczy „kuku” dla kogutów.

I rozległo się w kurniku:

– „Kuku! Kuku!” – już bez „ryku”.

„kuku” – łatwe „kuku” – nowe,

„kuku” –krótsze o połowę,

„kuku „ – głośno, „kuku” – śmiało,

„kuku” – nam się spodobało!

„Kuku! Kuku! –łatwa sztuka,

Jeden kuka, drugi kuka.

I kukały tak do spółki,

Aż zmieniły się w kukułki.

Nawigacja wpisu

BEZPIECZNE FERFIE
„Ferie to jest super sprawa, odpoczynek i zabawa”

Dowiedz się jak można pomagać Ukrainie w Naszej Gminie – kliknij

Ostatnie wpisy

  • Zakończenie akcji „Skarpetki pełne nadziei”
  • Pierwsze objawy problemów z jedzeniem u dzieci.
  • Plan dydaktyczno – wychowawczy na miesiąc KWIECIEŃ – 4-latki, grupa A3
  • Plan dydaktyczno – wychowawczy na miesiąc Kwiecień – 4-latki, grupa A3
  • Plan dydaktyczno – wychowawczy na miesiąc MARZEC,grupa A3, dzieci 4-letnie

„Przedszkolaki z naszej paki” – Projekt Dofinansowany ze środków UE

Deklaracja Dostępności WCAG 2.0

Zapoznaj się z Deklaracja Dostępności WCAG 2.0

Copyright © Wróżka All rights reserved. Theme Creativ Preschoool by Creativ Themes
Skip to content
Open toolbar Ułatwienia dostępności

Ułatwienia dostępności

  • Zwiększ tekstZwiększ tekst
  • Zmniejsz tekstZmniejsz tekst
  • Skala szarościSkala szarości
  • Wysoki KontrastWysoki Kontrast
  • Odwrotny kontastOdwrotny kontast
  • Wyłącz tłoWyłącz tło
  • Podkreślone linkiPodkreślone linki
  • prosta czcionkaprosta czcionka
  • Reset Reset