PODSTAWA PROGRAMOWA:

OBSZAR I FIZYCZNY

OBSZAR II EMOCJONALNY

OBSZAR III SPOŁECZNY

OBSZAR IV POZNAWCZY

PRZEWIDYWANE UMIEJĘTNOŚCI DZIECI:

-dz. wypowiada się na temat wysłuchanego opowiadania

-dz. układa z klocków postać krasnoludka, dom, drzewo

-dz. rozpoznaje klocek o tym samym kształcie

-dz. chętnie uczestniczy w zabawie z piosenką

-dz. potrafi odtworzyć melodię i tekst piosenki

-dz. aktywnie uczestniczy w ćwiczeniach ruchowych

-dz. maluje obraz wg własnego pomysłu

WIERSZ:

SZTUKA”

I. Fabiszewska

Gdy zamknę oczy, mogę świat zaczarować.

Mogę w swoich marzeniach po świecie wędrować.

Gdy zamknę oczy, mogę mocą tajemną

sprawić,by to co lubię, zawsze było ze mną.

Gra wyobraźni-czary- magia i cuda.

Namalować piękny obraz, każdemu się uda.

PIOSENKA:

„CZARODZIEJKA SZTUKA”

I. Czarodziejka sztuka do drzwi puka ,puk,puk.

Chętnych, by ją poznać sobie szuka.

Zaprasza do muzeum i do kina,

by ją poznać każda dobra jest godzina.

Ref. Daj mi mamo rękę.

Chodźmy poznać sztukę.

Z nią będzie czas na zabawę i naukę.

Z nią będzie czas na zabawę i naukę.

II. Czarodziejka sztuka do drzwi puka ,puk,puk.

Chętnych , by ją poznać sobie szuka.

Zaprasza do teatru i na koncert.

Czy pochmurno jest, czy świeci jasne słońce.

Ref.Daj mi…..