PODSTAWA PROGRAMOWA:
OBSZAR I FIZYCZNY
OBSZAR II EMOCJONALNY
OBSZAR III SPOŁECZNY
OBSZAR IV POZNAWCZY
PRZEWIDYWANE UMIEJĘTNOŚCI DZIECI:
-dz. wypowiada się na temat wysłuchanego opowiadania
-dz. układa z klocków postać krasnoludka, dom, drzewo
-dz. rozpoznaje klocek o tym samym kształcie
-dz. chętnie uczestniczy w zabawie z piosenką
-dz. potrafi odtworzyć melodię i tekst piosenki
-dz. aktywnie uczestniczy w ćwiczeniach ruchowych
-dz. maluje obraz wg własnego pomysłu
WIERSZ:
„SZTUKA”
I. Fabiszewska
Gdy zamknę oczy, mogę świat zaczarować.
Mogę w swoich marzeniach po świecie wędrować.
Gdy zamknę oczy, mogę mocą tajemną
sprawić,by to co lubię, zawsze było ze mną.
Gra wyobraźni-czary- magia i cuda.
Namalować piękny obraz, każdemu się uda.
PIOSENKA:
„CZARODZIEJKA SZTUKA”
I. Czarodziejka sztuka do drzwi puka ,puk,puk.
Chętnych, by ją poznać sobie szuka.
Zaprasza do muzeum i do kina,
by ją poznać każda dobra jest godzina.
Ref. Daj mi mamo rękę.
Chodźmy poznać sztukę.
Z nią będzie czas na zabawę i naukę.
Z nią będzie czas na zabawę i naukę.
II. Czarodziejka sztuka do drzwi puka ,puk,puk.
Chętnych , by ją poznać sobie szuka.
Zaprasza do teatru i na koncert.
Czy pochmurno jest, czy świeci jasne słońce.
Ref.Daj mi…..