1 Zabawa ruchowo-naśladowcza ,,Ubieranie”
Kiedy mroźno jest na dworze to ja………….. (czapkę, futro, kurtkę, rękawiczki, kozaki, szalik, nauszniki- wybieramy jeden element ubioru i go wymieniamy) sobie włożę
Raz-dwa-trzy, raz-dwa-trzy, jak to włożyć? Pokaż mi. (dziecko naśladuje gest wkładania wymienionej części ubioru
2. Wysłuchanie wiersza oraz opowiedzenie o treści utworu
,,Pędzi kulig” J. Myślińska
Słyszysz, Jasiu co tak dzwoni?
Tak, to dzwonki sań i koni,
Które szybko mkną po śniegu
Niczym auta w pełnym biegu.
Widzisz kulig pełen dzieci:
Śnieżny pył spod kopyt leci,
Konie pędzą, suną sanie.
Och, jak miło patrzeć na nie!.
Rozmowa na temat wiersza: Rodzic zadaje pytania:
− O czym opowiada wiersz?
− Co to takiego jest kulig?
− Co należy zrobić by kulig był bezpieczną zabawą ?
3. Masażyk
4. Gimnastyka
5. Ćwiczenia izometryczne- odpoczynek
Dla chętnych coś fajnego i ciekawego
http://krokotak.com/2014/01/winter-collage-with-straws/ http://krokotak.com/wp-content/uploads/20
Powodzenia