Hello children! Witajcie dzieci!
Kontynuujemy temat FEELINGS and EMOTIONS (uczucia i emocje)
Have fun! Udanej zabawy!
- Posłuchajcie nowej piosenki o uczuciach i emocjach „Feelings”
Po obejrzeniu piosenki, opowiedzcie rodzicom, jak czują się potworki i co wtedy robią. Wspólnie z rodzicami starajcie się nazywać uczucia i emocje w języku angielskim.
Słownictwo z piosenki „Feelings”:
happy – szczęśliwy to laugh – śmiać się sad – smutny to cry – płakać angry – zły to frown – marszczyć brwi surprised – zaskoczony to jump up – podskakiwać hungry – głodny to rumble – dudni, burczy scared – przestraszony to shiver – drżeć shy – nieśmiały to hide – chować się sleepy – śpiący to yawn – ziewać |
- Karta pracy „I’m happy / angry / scared / sleepy” – wydrukujcie ją (lub narysujcie koła samodzielnie). Rodzice czytają Wam nazwę emocji pod każdym kołem. Narysujcie odpowiedni wyraz twarzy i nazywajcie emocje w języku angielskim.
- Na zakończenie piosenka „Walking, walking”.
Thank You!