PODSTAWA PROGRAMOWA:
OBSZAR I FIZYCZNY
OBSZAR II EMOCJONALNY
OBSZAR III SPOŁECZNY
OBSZAR IV POZNAWCZY
PRZEWIDYWANE UMIEJĘTNOŚCI DZIECI:
-dz. wypowiada się na temat wysłuchanego opowiadania
-dz. nazywa przedstawicieli zawodów
-dz. zna znaczenie różnych zawodów
-dz- wie ,że wszystkie zawody są ważne
-dz. chętnie uczestniczy w zabawie z piosenką
-dz. wychwytuje powtarzające się sekwencje i kontynuuje je
-dz. aktywnie uczestniczy w ćwiczeniach ruchowych
-dz. rozwiązuje zagadki słuchowe
WIERSZ
„KIM BĘDĘ KIEDY DOROSNĘ”
Kiedy już dorosnę, zostanę pilotem.
Będę latał wszędzie swoim samolotem.
Wzbiję się wysoko, aż pod same chmury
Albo nawet wyżej, jeszcze hen do góry…
Myślę sobie czasem, może by tak warto
Pozwiedzać planety, zostać kosmonautą.
Praca policjanta też mnie bardzo kusi.
Policjant odważny i dzielny być musi.
Kim w końcu zostanę, gdy już będę duży?
Zostanę żołnierzem. W wojsku będę służył.