PODSTAWA PROGRAMOWA:
OBSZAR I FIZYCZNY
OBSZAR II EMOCJONALNY
OBSZAR III SPOŁECZNY
OBSZAR IV POZNAWCZY
PRZEWIDYWANE UMIEJĘTNOŚCI DZIECI:
-dz. zna pokrewieństwo w najbliższej rodzinie
-dz. okazuje radość z możliwości przygotowania upominków
-dz. dostrzega i kontynuuje rytm
-dz. wypowiada się prostymi zdaniami
-dz. aktywnie uczestniczy w zajęciach matematycznych
-dz. aktywnie uczestniczy w ćwiczeniach ruchowych
-dz. wykonuje improwizacje ruchowe
WIERSZ:„DLA BABCI”
D. Gellner
Siadaj Babciu, siadaj blisko.
Zaraz ci opowiem wszystko.
Prawie całą noc nie spałam,
bo prezenty wymyślałam.
Na kanapie się kręciłam,
aż dla ciebie wymyśliłam:
z lodu broszkę i korale
i śniegowe cztery szale.
Dziesięć czapek w śnieżną kratkę
i lodową czekoladkę.
Jak nie będzie ci smakować,
to mnie możesz poczęstować!
PIOSENKA: „PIOSENKA DLA BABCI I DZIADKA”
Moja babcia nie jest siwa,
świetnie biega, nieźle pływa
dobrze wie, co słychać w świecie
bo się zna na Internecie
babcia, babcia, ukochana
babcia, babcia, roześmiana babcia w środku całkiem młoda
jeszcze wnukom siły doda
babcia, babcia, ukochana
babcia, babcia, roześmiana babcia w środku całkiem młoda
jeszcze wnukom siły doda
z dziadkiem lubię łowić ryby
albo walczyć tak na niby
z nim zdobywam górskie szczyty
bo to kompan znakomity
dziadek, dziadek ukochany
dziadek, dziadek
niezrównany
dziadek życia wciąż ciekawy
zawsze chętny do zabawy
dziadek, dziadek ukochany
dziadek, dziadek
niezrównany
dziadek życia wciąż ciekawy
zawsze chętny do zabawy
z babcia gadam sobie szczerze
z dziadkiem jeżdżę na rowerze
bardzo lubię pić herbatkę,
z moja babcią, z moim dziadkiem