PODSTAWA PROGRAMOWA:
OBSZAR I FIZYCZNY
OBSZAR II EMOCJONALNY
OBSZAR III SPOŁECZNY
OBSZAR IV POZNAWCZY
PRZEWIDYWANE UMIEJĘTNOŚCI DZIECI:
-dz. wypowiada się na temat wysłuchanego opowiadania
-dz. nazywa wybrane zawody
-dz. dopasowuje do przedstawicieli różnych zawodów pasujące do nich przedmioty
-dz. klasyfikuje przedmioty wg. kryterium wielkości, koloru i przynależności
-dz. chętnie uczestniczy w zabawie z piosenką
-dz. potrafi odtworzyć melodię i tekst piosenki
-dz. aktywnie uczestniczy w ćwiczeniach ruchowych
-dz. rozwiązuje zagadki
WIERSZ
„BYĆ WYNALAZCĄ”
Być wynalazcą to moje marzenie.
Tylko tyle rzeczy już dawno istnieje.
Radio, telefon, samochód, żarówka,
długopis, flamaster, gumka do ołówka.
Kolej, samolot, a nawet rakiety.
Wynaleźć coś dzisiaj jest trudno – niestety.
Jednak próbuję, może mi się uda
wymyślić nowe, użyteczne cuda.
PIOSENKA:
„KIEDY MARZĘ”
1. Kiedy widzę panią doktor, to tak sobie marzę,
że gdy dorosnę, zostanę lekarzem.
Ref.: Ho, ho, ho, ho, ho, ho.
Ja naprawdę zrobię o to.
2. Kiedy strażak gasi pożar, to mam myśli takie,
że gdy dorosnę, zostanę strażakiem.
Ref.: Ho, ho…
3. Każde dziecko marzy sobie, każde dziecko o tym wie,
że gdy dorośnie, będzie tym, kim chce!
Ref.: Ho, ho…