PODSTAWA PROGRAMOWA:

OBSZAR I FIZYCZNY

OBSZAR II EMOCJONALNY

OBSZAR III SPOŁECZNY

OBSZAR IV POZNAWCZY

PRZEWIDYWANE UMIEJĘTNOŚCI DZIECI:

-dz. wypowiada się na temat wysłuchanego opowiadania

-dz. nazywa wybrane zawody

-dz. dopasowuje do przedstawicieli różnych zawodów pasujące do nich przedmioty

-dz. klasyfikuje przedmioty wg. kryterium wielkości, koloru i przynależności

-dz. chętnie uczestniczy w zabawie z piosenką

-dz. potrafi odtworzyć melodię i tekst piosenki

-dz. aktywnie uczestniczy w ćwiczeniach ruchowych

-dz. rozwiązuje zagadki

WIERSZ

BYĆ WYNALAZCĄ”

Być wynalazcą to moje marzenie.
Tylko tyle rzeczy już dawno istnieje.
Radio, telefon, samochód, żarówka,
długopis, flamaster, gumka do ołówka.
Kolej, samolot, a nawet rakiety.
Wynaleźć coś dzisiaj jest trudno – niestety.
Jednak próbuję, może mi się uda
wymyślić nowe, użyteczne cuda.

PIOSENKA:

„KIEDY MARZĘ”

1. Kiedy widzę panią doktor, to tak sobie marzę,

że gdy dorosnę, zostanę lekarzem.

Ref.: Ho, ho, ho, ho, ho, ho.

Ja naprawdę zrobię o to.

2. Kiedy strażak gasi pożar, to mam myśli takie,

że gdy dorosnę, zostanę strażakiem.

Ref.: Ho, ho…

3. Każde dziecko marzy sobie, każde dziecko o tym wie,

że gdy dorośnie, będzie tym, kim chce!

Ref.: Ho, ho…