Temat kompleksowy „Jesienny krajobraz”
Termin realizacji: 20-24.10.2025 r.
Przewidywane umiejętności:
Dziecko:
– zauważa zmianę pory roku,
– nazywa kolory liści,
– rozpoznaje jesienne skarby,
– segreguje kasztany i szyszki.
Kolorowe listki
1. Kolorowe listki z drzewa spaść nie chciały,
kolorowe listki na wietrze szumiały.
Ref. Szu , szu, szu, szumiały wesoło
szu, szu , szu wirowały w koło. x2
2. Kolorowe listki bardzo się zmęczyły,
kolorowe listki z drzewa zeskoczyły.
Ref. Hop, hop, hop, tak sobie skakały,
hop, hop, hop, w koło wirowały. x2
3. Kolorowe listki spadły już na trawę,
kolorowe listki skończyły zabawę.
Ref. Cicho, sza, listki zasypiają,
cicho, sza, oczka zamykają. x