DZIECKO:

*odpowie na pytania analityczne związane z treścią opowiadania

*dokona doskonali słuch fonematyczny, dokona analizy i syntezy wyrazu „ garnek”

*wie, że głoska „g”, jest spółgłoską

*pozna obraz graficzny litery „g”

*podejmie próby pisania litery „g” po śladzie, bez śladu

* prowadzi obserwacje przyrodnicze, wymienia pierwsze oznaki wiosny

*rozwija spostrzegawczość wzrokową

*doskonali koordynację wzrokowo-ruchową

*doskonali umiejętność przeliczania, dodawania i odejmowania w podanym zakresie

*rozwija poczucie rytmu, aktywnie słucha muzykę klasyczną METODĄ B. STRAUSS

*tańczy podstawowy krok walca

*doskonali sprawność manualną oraz umiejętność prawidłowego posługiwania się nożyczkami

*wie, na czym polega oś symetrii, rozwija wyobraźnię przestrzenną

* utrwali następujące po sobie PORY ROKU, spróbuje zapamiętać ich nazwy, kolejność , charakterystyczne cechy

* wymieni  wiosenne miesiące

*współdziała z partnerem, w zespole zadaniowym, grupie według metody PLANU DALTOŃSKIEGO

*dziecko uważnie słucha poleceń nauczyciela i je rozumie

*dziecko przyjmuje właściwą postawę podczas określonych ćwiczeń