DZIECKO:
*odpowie na pytania analityczne związane z treścią opowiadania
*dokona doskonali słuch fonematyczny, dokona analizy i syntezy wyrazu „ garnek”
*wie, że głoska „g”, jest spółgłoską
*pozna obraz graficzny litery „g”
*podejmie próby pisania litery „g” po śladzie, bez śladu
* prowadzi obserwacje przyrodnicze, wymienia pierwsze oznaki wiosny
*rozwija spostrzegawczość wzrokową
*doskonali koordynację wzrokowo-ruchową
*doskonali umiejętność przeliczania, dodawania i odejmowania w podanym zakresie
*rozwija poczucie rytmu, aktywnie słucha muzykę klasyczną METODĄ B. STRAUSS
*tańczy podstawowy krok walca
*doskonali sprawność manualną oraz umiejętność prawidłowego posługiwania się nożyczkami
*wie, na czym polega oś symetrii, rozwija wyobraźnię przestrzenną
* utrwali następujące po sobie PORY ROKU, spróbuje zapamiętać ich nazwy, kolejność , charakterystyczne cechy
* wymieni wiosenne miesiące
*współdziała z partnerem, w zespole zadaniowym, grupie według metody PLANU DALTOŃSKIEGO
*dziecko uważnie słucha poleceń nauczyciela i je rozumie
*dziecko przyjmuje właściwą postawę podczas określonych ćwiczeń