PLAN WYCHOWAWCZO-DYDAKTYCZNY 21.10-25.10.2024

TREŚCI EDUKACYJNEROZWIJANE KOMPETENCJE KLUCZOWE

AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA
AKTYWNOŚĆ EMOCJONALNA
AKTYWNOŚĆ SPOŁECZNA AKTYWNOŚĆ POZNAWCZA
ROZUMIENIE I TWORZENIE INFORMACJI
MATEMATYCZNE ORAZ W ZAKRESIE NAUK PRZYRODNICZYCH OSOBISTE, SPOŁECZNE I W ZAKRESIE UCZENIA SIĘ
ŚWIADOMOŚĆ I EKSPRESJA KULTURALNA

PRZEWIDYWANE UMIEJĘTNOSCI

DZIECKO:

  • opisuje budowę drzewa (zna części drzewa) -IV 2, IV 18
  • uważnie słucha opowiadania III 8, IV 3
  • wypowiada się na temat utworu IV 2, IV 3, IV 5
  • zna i nazywa wybrane gatunki drzew IV 2, IV 18,
  • wyjaśnia znaczenie drzew w życiu zwierząt i ludzi IV 18, IV 2
  • bierze udział w zajęciach ruchowych,wykonuje ćwiczenia wg instrukcji słownej i pokazu I 5, I 8,
  • jest sprawne manualnie I 9,
  • liczy elementy w zbiorach i porównuje liczebność IV 15,
  • posługuje się liczebnikami głównymi i porządkowymi IV 15,
  • wymienia nazwy kolejnych pór roku, IV 2, IV 16
  • wykazuje się inwencją twórczą podczas pracy plastyczno-technicznej IV 1, IV 11
  • wymienia charakterystyczne cechy poszczególnych pór roku IV 2, IV 5, IV 18,
  • przedstawia pogodę za pomocą symboli IV 19, IV 18,
  • wymienia nazwy dni tygodnia IV 2, IV 16
  • rozwija poczucie rytmu i pamięci słuchowej IV 7