Temat edukacyjny : IDZIEMY DO ZOO
REALIZACJA : 17.06.2024- 21.06.2024r.
Główne obszary z podstawy programowej :
I Fizyczny obszar rozwoju dziecka
II Emocjonalny obszar rozwoju dziecka
III Społeczny obszar rozwoju dziecka
IV Poznawczy obszar rozwoju dziecka
Przewidywane umiejętności dzieci:
Dziecko:
– nazywa i opisuje zwierzęta przebywające w zoo
– uczestniczy w zabawach muzyczno- ruchowych
– doskonali orientacje w przestrzeni i na kartce papieru
– doskonali sprawność motoryki małej w pracach plastycznych
Program wychowania-przedszkolnego:
Kocham przedszkole, autor: Mirosława Pleskot, Agnieszka Staszewska-Mieszek
Piosenka ,,Idziemy do Zoo”
Idziemy do zoo, zoo, zoo
Idziemy do zoo, zoo, zoo
Idziemy do zoo
Zoo, zoo, zoo
Idziemy do zoo, zoo, zoo
Idziemy do zoo, zoo, zoo
Idziemy do zoo
Zoo, zoo, zoo
W pierwszej klatce małpy skaczą hop, hop, hop
W pierwszej klatce małpy skaczą hop, hop, hop
Za ogony siebie łapią i na linach się bujają
W pierwszej klatce małpy skaczą hop, hop, hop
A papugi wciąż gadają, „Daj, daj, daj”
A papugi wciąż gadają, „Daj, daj, daj”
Ciągle skrzeczą, piszczą, wrzeszczą, „Daj mi loda, ciastko, żelka”
A papugi wciąż gadają, „Daj, daj, daj, daj, daj”
Idziemy do zoo, zoo, zoo
Idziemy do zoo, zoo, zoo
Idziemy do zoo
Zoo, zoo, zoo
Idziemy do zoo, zoo, zoo
Idziemy do zoo, zoo, zoo
Idziemy do zoo
Zoo, zoo, zoo
Słonie trąbą wodę piją chlup, chlup, chlup
Słonie trąbą wodę piją chlup, chlup, chlup
Bo tak już jest to zrobione, trąbą piją wodę słonie
Słonie trąbą wodę piją chlup, chlup, chlup
No a hieny wciąż się śmieją hi, hi, hi
No a hieny wciąż się śmieją hi, hi, hi
Nie wiadomo wciąż dlaczego humor dopisuje hienom
No a hieny wciąż się śmieją hi, hi, hi, hi, hi
Idziemy do zoo, zoo, zoo
Idziemy do zoo, zoo, zoo