PODSTAWA PROGRAMOWA:
OBSZAR I FIZYCZNY
OBSZAR II EMOCJONALNY
OBSZAR III SPOŁECZNY
OBSZAR IV POZNAWCZY
PRZEWIDYWANE UMIEJĘTNOŚCI DZIECI:
–dz. wie, że książka to źródło wiedzy i przeżyć
-dz. zna budowę książki
-dz. odpowiada na pytania dotyczące tekstu
-dz. określi nastrój piosenki
-dz. zaśpiewa refren z grupą
-dz. ustala równoliczność dwóch zbiorów w praktycznym działaniu
-dz. opowiada, co się dzieje na obrazkach
-dz. wykonuje ćwiczenia zgodnie z instrukcją
-dz. aktywnie uczestniczy w ćwiczeniach ruchowych
PLUSZOWE NIEDŹWIADKI
Raz uciekły z pozłacanej klatki
Cztery małe, pluszowe niedźwiadki,
Jeden łkał, wracać chciał,
Do ciemnego lasu wejść się bał
Mały miś, do lasu bał się iść,
Ze strachu drżał jak liść, pluszowy miś
Ciemny las, tam wilki zjedzą nas,
Wracajmy bracia wraz, dopóki czas!
Nie bój się wilki nie zjedzą cię!
Będziemy bronić się, nie damy się!
Śmiało w przód, po słodki, wonny miód,
Jagody, istny cud, użyjem w bród!
Trzy niedźwiadki, rety, co za heca,
Babę jagę wsadziły do pieca,
Teraz wieść muszą nieść,
Już nie będzie baba jaga dzieci jeść
Mały miś, do lasu bał się iść,
Ze strachu drżał jak liść, pluszowy miś
Ciemny las, tam wilki zjedzą nas,
Wracajmy bracia wraz, dopóki czas!
Nie bój się wilki nie zjedzą cię!
Będziemy bronić się, nie damy się!
Śmiało w przód, po słodki, wonny miód,
Jagody, istny cud, użyjem w bród!