październik (09.10 – 13.10)
„Jesień w ogrodzie” – znamy wygląd warzyw, wiemy, że są źródłem witamin c.d.
Obszar 1 -Jestem i działam z innymi
Obszar 2 -Żyję zdrowo i bezpiecznie
Obszar 4 -Myślę i działam matematycznie
Obszar 5 -Mówię i rozumiem
Obszar 7 – Jestem odbiorcą i twórcą
OBSZARY Z PODSTAWY PROGRAMOWEJ
I Fizyczny obszar rozwoju dziecka
II Emocjonalny obszar rozwoju dziecka
III Społeczny obszar rozwoju dziecka
IV Poznawczy obszar rozwoju dziecka
PRZEWIDYWANE UMIEJĘTNOŚCI DZIECI
- Dziecko rozróżnia i nazywa wybrane warzywa -poznaje ich części jadalne, dowiaduje się gdzie rosną.
- Dziecko uczestniczy aktywnie w ćwiczeniach artykulacyjnych utrwalających prawidłową wymowę głosek.
- Dziecko poznaje własny potencjał ruchowy uczestnicząc w zabawach ruchowych.
- Dziecko powtarza rytm w wierszu z powtarzającym się motywem „A to feler, westchnął seler”.
Program wychowania przedszkolnego „Kocham przedszkole”
Mirosława Anna Pleskot, Agnieszka Staszewska-Mieszek