PODSTAWA PROGRAMOWA:
OBSZAR I FIZYCZNY
OBSZAR II EMOCJONALNY
OBSZAR III SPOŁECZNY
OBSZAR IV POZNAWCZY
PRZEWIDYWANE UMIEJĘTNOŚCI DZIECI:
-dz. odpowiada na pytania związane z treścią wysłuchanego opowiadania
-dz. nazywa obecną porę roku
-dz. dostrzega zmiany w wyglądzie drzew
-dz. opowiada, co się dzieje na obrazkach
-dz. uczestniczy w zabawach sensorycznych
-dz. wykonuje ćwiczenia zgodnie z instrukcją
-dz. wykona prace techniką frottage
-dz. aktywnie uczestniczy w ćwiczeniach ruchowych
Jesień u fryzjera – Danuta Gellnerowa
Przyszła jesień
do fryzjera:
– Proszę mną się zająć teraz!
Lato miało włosy złote,
ja na rude mam ochotę.
No, bo niech pan
spojrzy sam,
rudo tu i rudo tam…
Mówi fryzjer:
– Rzeczywiście!
Dookoła rude liście,
ruda trawa, rude krzaki,
chyba modny kolor taki.
Szczotka,
grzebień,
farby fura,
już gotowa jest fryzura.
Woła jesień: – W samą porę!
Płacę panu muchomorem!