PODSTAWA PROGRAMOWA:

OBSZAR I FIZYCZNY

OBSZAR II EMOCJONALNY

OBSZAR III SPOŁECZNY

OBSZAR IV POZNAWCZY

PRZEWIDYWANE UMIEJĘTNOŚCI DZIECI:

-dz. odpowiada na pytania związane z treścią wysłuchanego opowiadania

-dz. nazywa obecną porę roku

-dz. dostrzega zmiany w wyglądzie drzew

-dz. opowiada, co się dzieje na obrazkach

-dz. uczestniczy w zabawach sensorycznych

-dz. wykonuje ćwiczenia zgodnie z instrukcją

-dz. wykona prace techniką frottage

-dz. aktywnie uczestniczy w ćwiczeniach ruchowych

Jesień u fryzjera – Danuta Gellnerowa

Przyszła jesień
do fryzjera:
– Proszę mną się zająć teraz!

Lato miało włosy złote,
ja na rude mam ochotę.

No, bo niech pan                                                         
spojrzy sam,
rudo tu i rudo tam…

Mówi fryzjer:
– Rzeczywiście!
Dookoła rude liście,
ruda trawa, rude krzaki,
chyba modny kolor taki.

Szczotka,
grzebień,
farby fura,
już gotowa jest fryzura.
Woła jesień: – W samą porę!
Płacę panu muchomorem!