„Kolorowy park”
Podstawa Programowa:
Obszar I Fizyczny
Obszar II Emocjonalny
Obszar III Społeczny
Obszar IV Poznawczy
Materiał programowy: „Kocham przedszkole”
Obszary działalności dziecka
Działam w harmonii z przyrodą (3)
Żyję zdrowo i bezpiecznie (2)
Mówię i rozumiem (5)
Jestem odbiorcą i twórcą (7)
Myślę i działam matematycznie(4)
Jestem i działam z innymi (1)
Przewidywane umiejętności dzieci:
– sprawnie wycina nożyczkami
– pozna obraz graficzny litery O, o
– śpiewa piosenkę
– pozna cyfrę 1
– wymieni zwierzęta mieszkające w parku
„Malowała jesień” – piosenka
1.Malowała jesień w parku wszystkie liście
Na czerwono, na brązowo, żółto i złociście.
Lala, lala, la, lala, lala, la.
Na czerwono, na brązowo, żółto i złociście. 2x
2.Przyleciała sroczka i usiadła z boku,
Przyglądała się, jak jesień barwi wszystko wokół.
Lala, lala, la, lala, lala, la.
Przyglądała się, jak jesień barwi wszystko wokół.2x
3.Zobaczył to wietrzyk i pędzi po lesie,
Zrywa kolorowe liście i ze sobą niesie.
Lala, lala, la, lala, lala, la.
Zrywa kolorowe liście i ze sobą niesie.2x