Główne obszary z podstawy programowej :
I Fizyczny obszar rozwoju dziecka
II Emocjonalny obszar rozwoju dziecka
III Społeczny obszar rozwoju dziecka
IV Poznawczy obszar rozwoju dziecka
Przewidywane umiejętności dzieci:
– poznaje zmiany zachodzące w przyrodzie jesienią (zmiana koloru liści, spadek temperatury powietrza, pojawienie się czerwonej jarzębiny, pojawiające się kasztany)
-potrafi rozróżnić grzyby jadalne i niejadalne (muchomor czerwony , podgrzybek)
– uważnie słucha opowiadania oraz wiersza
– w skupieniu słucha piosenki
-wie, jak wyglądają jesienią liście oraz owoce kasztanowca, klonu i jarzębiny
-aktywnie uczestniczy w zabawach ruchowych
Piosenka
„Poszła Ola na spacerek”
Poszła Ola na spacerek
Na słoneczko, na wiaterek
A tu lecą jej na głowe
Liście złote i brązowe…(x2)
Myśli Ola – Liści tyle
Zrobię bukiet z nich za chwilę
La, la, la, la, la, la, la, la, la
La, la, la, la, la, la, la, la, la