Wyjaśniamy tajemnicę jesiennych liści! - rynekfarb.pl

Główne obszary z podstawy programowej : 

I  Fizyczny obszar rozwoju dziecka

II Emocjonalny obszar rozwoju dziecka

III Społeczny obszar rozwoju dziecka

IV Poznawczy obszar rozwoju dziecka

Przewidywane umiejętności dzieci:

– poznaje zmiany zachodzące w przyrodzie jesienią (zmiana koloru liści, spadek temperatury powietrza, pojawienie się czerwonej jarzębiny, pojawiające się kasztany)

-potrafi rozróżnić grzyby jadalne i niejadalne (muchomor czerwony , podgrzybek)

– uważnie słucha opowiadania oraz wiersza

– w skupieniu słucha piosenki

-wie, jak wyglądają jesienią liście oraz owoce kasztanowca, klonu i jarzębiny

-aktywnie uczestniczy w zabawach ruchowych

Piosenka

„Poszła Ola na spacerek”

Poszła Ola na spacerek
Na słoneczko, na wiaterek
A tu lecą jej na głowe
Liście złote i brązowe…(x2)

Myśli Ola – Liści tyle
Zrobię bukiet z nich za chwilę
La, la, la, la, la, la, la, la, la
La, la, la, la, la, la, la, la, la