1 Zabawa ruchowo-naśladowcza ,,Ubieranie”

Kiedy mroźno jest na dworze  to ja………….. (czapkę, futro, kurtkę, rękawiczki, kozaki, szalik, nauszniki- wybieramy jeden element ubioru i go wymieniamy)    sobie włożę

Raz-dwa-trzy, raz-dwa-trzy, jak to włożyć? Pokaż mi. (dziecko naśladuje gest wkładania wymienionej części ubioru

2. Wysłuchanie wiersza oraz opowiedzenie o treści utworu

,,Pędzi kulig” J. Myślińska

Słyszysz, Jasiu co tak dzwoni?

Tak, to dzwonki sań i koni,

Które szybko mkną po śniegu

Niczym auta w pełnym biegu.

Widzisz kulig pełen dzieci:

Śnieżny pył spod kopyt leci,

Konie pędzą, suną sanie.

Och, jak miło patrzeć na nie!.

 Rozmowa na temat wiersza: Rodzic zadaje pytania:
−  O czym opowiada wiersz?
−  Co to takiego jest kulig?
−  Co należy zrobić by kulig był bezpieczną zabawą ?

3. Masażyk

4. Gimnastyka

5. Ćwiczenia izometryczne- odpoczynek

Dla chętnych coś fajnego i ciekawego

http://krokotak.com/2014/01/winter-collage-with-straws/ http://krokotak.com/wp-content/uploads/20

Powodzenia