Hello!
Ostatnia porcja zabaw z tematu FEELINGS and EMOTIONS (uczucia i emocje)
Have fun! Udanej zabawy!
- Piosenka na powitanie „One Little Finger”
- Zabawa z obrazkami „What’s missing?” (Czego brakuje?)
Przygotujcie 4 obrazki z emocjami z poprzednich zajęć lub narysujcie je sami: happy – szczęśliwy, angry – zły, scared – przestraszony, sleepy – śpiący.
Rodzic rozkłada obrazki przed dzieckiem w rzędzie i prosi, aby odwróciło się do nich tyłem. W tym czasie rodzic chowa jeden obrazek z emocją, tak aby dziecko go nie widziało. Następnie dziecko z powrotem odwraca się do obrazków twarzą i nazywa emocję, która zniknęła, oczywiście w języku angielskim.
- Utrwalenie piosenki o emocjach „If You’re Happy” | Super Simple Songs
Zaśpiewajcie piosenkę, której nauczyliśmy się z tym tematem, aby jeszcze lepiej ją zapamiętać i utrwalić poznane słownictwo.
- Na zakończenie „Feelings Traffic Light” (Syganlizator uczuć i emocji). Posłuży Wam do codziennego utrwalania nazw uczuć w języku angielskim. Przykład poniżej:
Na większym arkuszu papieru napiszcie u góry: „TODAY I’M …” (tzn. DZISIAJ CZUJĘ SIĘ …). Poniżej narysujcie wybrane przez siebie emocje (jak na zdjęciu) i codziennie zaznaczajcie za pomocą klamerek swoje samopoczucie i używajcie angielskich nazw uczuć i emocji, np. Today I’m happy / sad / angry, itd. Zaproście do zabawy całą rodzinę, podpisując klamerki swoimi imionami.
Thank You!