OBSZARY DZIAŁALNOŚCI DZIECKA Z PROGRAMU „KOCHAM PRZEDSZKOLE”
Obszar 1 – Jestem i działam z innymi
Obszar 2 – Żyję zdrowo i bezpiecznie
Obszar 3 – Działam w harmonii z przyrodą
Obszar 4 – Myślę i działam matematycznie
Obszar 5 – Mówię i rozumiem
Obszar 6 – Będę czytać i pisać
Obszar 7 – Jestem odbiorcą i twórcą
OBSZARY Z PODSTAWY PROGRAMOWEJ
I Fizyczny obszar rozwoju dziecka
II Emocjonalny obszar rozwoju dziecka
III Społeczny obszar rozwoju dziecka
IV Poznawczy obszar rozwoju dziecka
PRZEWIDYWANE UMIEJĘTNOŚCI DZIECI
- Dz. poznaje obraz graficzny litery „E”, „e”
- Dz. wypowiada się na temat utworu literackiego, filmu, obrazu.
- Dz. poszerza swój słownik o pojęcia związane z filmem i teatrem np.: reżyser, aktor, widownia, scena, kurtyna, dekoracja, rekwizyt
- Dz. wyodrębnia głoski w prostych słowach.
- Dz. rozpoznaje niektóre modele monet i banknotów.
Program wychowania przedszkolnego „Kocham przedszkole ”
Mirosława Anna Pleskot, Agnieszka Staszewska-Mieszek WSiP
Piosenka „Magiczne miejsce”
- Teatr to jest widownia i scena,
niby nic magicznego w tym nie ma.
Aż do chwili, gdy nagle na scenie
dziwne zacznie się dziać przedstawienie.
Ref: Bo w teatrze /3x
Czarodziejskie jest to, na co patrzę,
Gdy się tylko podnosi kurtyna,
to od razu czar działać zaczyna.
- Każda bajka się zdaje prawdziwa,
gaśnie światło i scena ożywa.
Wszystko może się zdarzyć na scenie.
Działa czar, póki trwa przedstawienie.
Ref: Bo w teatrze…
- Teatr gra, każdy ma, czego szuka,
A to wszystko nazywa się sztuka.
Gdy dorosnę, to może tu wrócę,
żeby zagrać na scenie w tej sztuce.